ПОЛЕЗНИ ВРЪЗКИ
Съжаляваме, че желаете да върнете своя продукт!
За да върнете продукт, който сте закупили, моля, следвайте стъпките по-долу:
Свържете се с store@stroyko.bg или звъннете на телефон 066 801 558 и посочете номера на поръчката си, причина за връщане на Вашия продукт и дали искате да го върнете сами в магазина или искате ние да вземем артикулите вместо Вас.
Внимателно опаковайте артикулите в защитно фолио с мехурчета или подобна подходяща опаковка. Моля, не използвайте кутията на продукта като външна опаковка и имайте предвид, че ние ще приспаднем стойността на всички върнати повредени артикули от всяка възстановена сума.
При връщане на стоки (освен когато стоките са дефектни или повредени), клиентът ще поеме разходите за повторно зареждане на стоките. Таксата за попълване на запасите ще се изчислява на база работа по работа. Клиентът ще подлежи на такса за събиране, когато е приложимо. В малко вероятния случай, че някоя стока е повредена при пристигането, моля, уведомете ни незабавно чрез имейл на mailto:store@stroyko.bg и не по-късно от 24 часа след доставката на стоката. Ако не направите това, повредените стоки може да не бъдат заменени за замяна.
Моля, имайте предвид, че с изключение на случаите на дефектни или повредени, веднъж отворени и/или използвани продукти не могат да бъдат върнати при нас. За всеки артикул, поръчан неправилно от клиент и доставен на място, клиентът ще покрие пълните разходи за неговата доставка и връщане. За да ни помогнете да обработим обмен, възстановяване или кредитно известие при връщане на стоки, ще бъдем благодарни, ако предоставите подробности за номера на вашата поръчка, име, дата на поръчка. Ако желаете СТРОЙКО Комерс да вземе вашите връщания, може да ви бъде начислена такса за събиране и възстановяване, освен ако стоките не са повредени или дефектни.